Aby dokonać płatności jedną z podanych poniżej metod podczas finalizacji zamówienia, należy wybrać sposób zapłaty i należy posiadać odpowiednie środki finansowe na koncie.
Po otrzymaniu odpowiedzi autoryzacyjnej (akceptacja lub odrzucenie) do systemu jest zwracana informacja o statusie transakcji. Brak takiego statusu oznacza, że transakcja nie doszła do skutku. W przypadku braku potwierdzenia transakcji i zatrzymania środków na koncie klienta niezbędny jest kontakt z serwisem technicznym bus@voyager.pl.
Wszystkie informacje o płatności przesyłane są za pomocą bezpiecznego połączenia szyfrowanego SSL. Autoryzacja karty kredytowej oraz wszystkie informacje o karcie przekazywane są bezpośrednio pomiędzy klientem oraz serwisem autoryzacyjnym. W przypadku zapłaty przelewem elektronicznym informacje o przelewie przekazywane są bezpośrednio pomiędzy klientem a bankiem.
Prosimy pamiętać, aby po zakończeniu pomyślnie przeprowadzonej transakcji
zakupu biletu
wydrukować bilet elektroniczny lub potwierdzenie dokonanej zmiany na bilecie, co jest dla
Państwa dowodem
uprawniającym do skorzystania z przewozu.
W przypadku polisy turystycznej lub karty młodzieżowej wystarczy zapamiętać jej numer.
Karty młodzieżowe zakupione w systemie wysyłane są na adres domowy klienta. Informacja o
ewentualnej
opłacie za wysyłkę podana jest przy zakupie karty.
Uwaga:
Bilet uważany jest za zakupiony w momencie otrzymania przez Kupującego numeru GID
rezerwacji.
Polisę uważa się za zawartą w momencie otrzymania przez Kupującego
numeru polisy lub numeru karty
młodzieżowej
.
W przypadku pobrania opłaty przez bank i nie wygenerowania numeru, należy niezwłocznie złożyć reklamację na adres pomocy technicznej bus@voyager.pl. W takim przypadku nastąpi próba ponownego wygenerowania biletu, karty lub polisy w systemie.
W przypadku niemożności uzyskania takiego numeru nastąpi zwrot pobranej kwoty na konto, z którego dokonywano zakupu.