Płatności

Aby dokonać płatności jedną z podanych poniżej metod podczas finalizacji zamówienia, należy wybrać sposób zapłaty i należy posiadać odpowiednie środki finansowe na koncie.

Po otrzymaniu odpowiedzi autoryzacyjnej (akceptacja lub odrzucenie) do systemu jest zwracana informacja o statusie transakcji. Brak takiego statusu oznacza, że transakcja nie doszła do skutku. W przypadku braku potwierdzenia transakcji i zatrzymania środków na koncie klienta niezbędny jest kontakt z serwisem technicznym bilet.online@voyager.pl.

Wszystkie informacje o płatności przesyłane są za pomocą bezpiecznego połączenia szyfrowanego SSL. Autoryzacja karty kredytowej oraz wszystkie informacje o karcie przekazywane są bezpośrednio pomiędzy klientem oraz serwisem autoryzacyjnym. W przypadku zapłaty przelewem elektronicznym informacje o przelewie przekazywane są bezpośrednio pomiędzy klientem a bankiem.

Prosimy pamiętać, aby po zakończeniu pomyślnie przeprowadzonej transakcji zakupu biletu wydrukować bilet elektroniczny lub potwierdzenie dokonanej zmiany na bilecie, co jest dla Państwa dowodem uprawniającym do skorzystania z przewozu.
W przypadku polisy turystycznej lub karty młodzieżowej wystarczy zapamiętać jej numer.
Karty młodzieżowe zakupione w systemie wysyłane są na adres domowy klienta. Informacja o ewentualnej opłacie za wysyłkę podana jest przy zakupie karty.

Uwaga:
Bilet uważany jest za zakupiony w momencie otrzymania przez Kupującego numeru GID rezerwacji.
Polisę uważa się za zawartą w momencie otrzymania przez Kupującego numeru polisy lub numeru karty młodzieżowej .

W przypadku pobrania opłaty przez bank i nie wygenerowania numeru, należy niezwłocznie złożyć reklamację na adres pomocy technicznej bilet.online@voyager.pl. W takim przypadku nastąpi próba ponownego wygenerowania biletu, karty lub polisy w systemie.

W przypadku niemożności uzyskania takiego numeru nastąpi zwrot pobranej kwoty na konto, z którego dokonywano zakupu.


Płatności kartą:


  • eCard/VISA eCard VISA (płatność kartą: Visa)
  • eCard/MasterCard eCard MasterCard (płatność kartą: MasterCard)
  • eCard/Maestro eCard Maestro (płatność kartą: Maestro)
  • PolCard PolCard (płatność kartą: Visa, MasterCard, Dinners Club, PolCard, JCB)
  • Sofort Sofort (płatność przelewem z niemieckich banków)

Płatności przelewem ręcznym poprzez Przelewy24:

UWAGA!!!
Przelew jest weryfikowany na podstawie OPISU PRZELEWU, gdzie jedynie należy podać nadany przez Przelewy24 tytuł przelewu np. p24-003-549 (jednym ciągiem, bez spacji, bez dodatkowego własnego tekstu).

  • BLIK BLIK (Aktywne: Pn-Nd 0:00-24:00)
  • mTransfer mTransfer (Aktywne: Pn-Nd 0:00-24:00)
  • Płacę z Inteligo Inteligo (Aktywne: Pn-Nd 0:00-24:00)
  • Płacę z iPKO iPKO (Aktywne: Pn-Nd 0:00-24:00)
  • BPH Bank BPH (Aktywne: Pn-Nd 0:00-24:00)
  • BZWBK Bank Zachodni WBK (Aktywne: Pn-Nd 0:00-24:00)
  • Plus Bank Plus Bank Przelewy24 (Aktywne: Pn-Nd 0:00-24:00)
  • Credit Agricole Credit Agricole (Aktywne: Pn-Nd 0:00-24:00)
  • Citi Handlowy Citi Handlowy (Aktywne: Pn-Nd 0:00-24:00)
  • Bank BGŻ Bank BGŻ (Aktywne: Pn-Nd 0:00-24:00)
  • Millenium Bank Milenium (Aktywne: Pn-Nd 0:00-24:00)
  • Deutsche Bank Deutsche Bank (Aktywne: Pn-Pt 8:00-18:00, Sb-Nd - wył.)
  • BNP PARIBAS BNP Paribas (Aktywne: Pn-Nd 8:00-21:00)
  • Bank Ochrony Środowiska Bank Ochrony Środowiska (Aktywne: Pn-Nd 0:00-24:00)
  • Bank SGB Bank SGB (Aktywne: Pn-Nd 0:00-24:00)
  • Bank Pocztowy Bank Pocztowy (Aktywne: Pn-Nd 0:00-24:00)
  • Raiffeisen Polbank Raiffeisen Polbank (Aktywne: Pn-Nd 0:00-24:00)
  • Toyota Bank Toyota Bank (Aktywne: Pn-Nd 0:00-24:00)
  • Get Bank Get Bank (Aktywne: Pn-Pt 8:00-18:00, Sb-Nd - wył.)
  • Volkswagen Bank Volkswagen Bank (Aktywne: Pn-Nd 8:00-20:00)
  • FM Bank FM Bank (Aktywne: Pn-Pt 0:00-24:00, Sb-Nd - wył.)
  • E-SKOK E-SKOK (Aktywne: Pn-Nd 0:00-24:00, Sb-Nd - wył.)
  • IdeaBank IdeaBank (Aktywne: Pn-Nd 0:00-24:00, Sb-Nd - wył.)
  • Portmonetka MPay Portmonetka MPay (zapłać telefonem przez internet, max. 300zł)