Bilety autokarowe

WYSZUKAJ POŁĄCZENIE I KUP BILET


Kup polisę

Polisy i ubezpieczenia Signal Iduna Polisy i ubezpieczenia Europa Ubezpieczenia Colonnade Insurance

Płatności

Aby dokonać płatności jedną z podanych poniżej metod podczas finalizacji zamówienia, należy wybrać sposób zapłaty i należy posiadać odpowiednie środki finansowe na koncie.

Po otrzymaniu odpowiedzi autoryzacyjnej (akceptacja lub odrzucenie) do systemu jest zwracana informacja o statusie transakcji. Brak takiego statusu oznacza, że transakcja nie doszła do skutku. W przypadku braku potwierdzenia transakcji i zatrzymania środków na koncie klienta niezbędny jest kontakt z serwisem technicznym bus@voyager.pl.

Wszystkie informacje o płatności przesyłane są za pomocą bezpiecznego połączenia szyfrowanego SSL. Autoryzacja karty kredytowej oraz wszystkie informacje o karcie przekazywane są bezpośrednio pomiędzy klientem oraz serwisem autoryzacyjnym. W przypadku zapłaty przelewem elektronicznym informacje o przelewie przekazywane są bezpośrednio pomiędzy klientem a bankiem.

Prosimy pamiętać, aby po zakończeniu pomyślnie przeprowadzonej transakcji zakupu biletu wydrukować bilet elektroniczny lub potwierdzenie dokonanej zmiany na bilecie, co jest dla Państwa dowodem uprawniającym do skorzystania z przewozu.
W przypadku polisy turystycznej lub karty młodzieżowej wystarczy zapamiętać jej numer.
Karty młodzieżowe zakupione w systemie wysyłane są na adres domowy klienta. Informacja o ewentualnej opłacie za wysyłkę podana jest przy zakupie karty.

Uwaga:
Bilet uważany jest za zakupiony w momencie otrzymania przez Kupującego numeru GID rezerwacji.
Polisę uważa się za zawartą w momencie otrzymania przez Kupującego numeru polisy lub numeru karty młodzieżowej .

W przypadku pobrania opłaty przez bank i nie wygenerowania numeru, należy niezwłocznie złożyć reklamację na adres pomocy technicznej bus@voyager.pl. W takim przypadku nastąpi próba ponownego wygenerowania biletu, karty lub polisy w systemie.

W przypadku niemożności uzyskania takiego numeru nastąpi zwrot pobranej kwoty na konto, z którego dokonywano zakupu.


Płatności kartą:


  • imoje, eCard: VISA imoje eCard VISA (płatność kartą: Visa)
  • imoje, eCard: MasterCard imoje eCard MasterCard (płatność kartą: MasterCard)
  • imoje, eCard: Maestro imoje eCard Maestro (płatność kartą: Maestro)
  • PolCard PolCard (płatność kartą: Visa, MasterCard, Dinners Club, PolCard, JCB)
  • Sofort Klarna. (płatność przelewem z niemieckich banków)
  • eCard/Google Pay Google Pay (płatność kartą kredytową lub debetową)
  • eCard/Masterpass Masterpass (płatność kartą kredytową lub debetową)
  • eCard/Visa Checkout Visa Checkout (płatność kartą kredytową lub debetową)

Płatności przelewem bankowym:

Przelewy 24
Przelewy imoje